Zabava

8 najboljih filmova sličnih Igrama gladi

Koji su stvarno dobri filmovi poput Igara gladi? Proveli smo analizu i spremni smo vam dati prvih osam do sada. Evo našeg vrha najboljih filmova sličnih Igarama gladi:

1. Trkač u labirintu

The Maze Runner je film iz 2014. redatelja Wesa Balla s Dylanom O'Brianom u glavnoj ulozi. Film je objavio Twentieth Century Fox.

Recenzija filma:

Trkač u labirintu američki je znanstveno-fantastični, akcijski i triler distopijski film redatelja Wesa Balla i objavljen 2014. U njemu glumi Dylan O'Brian, koji glumi šesnaestogodišnjeg tinejdžera po imenu Thomas, koji se nađe u čudnom zahrđalom dizalu ne sjećajući se tko je i kako je došao ovamo. I tu njegove nevolje tek počinju. Ispostavilo se da su on i nekoliko desetaka drugih momaka njegovih godina bili smješteni u čudan i zbunjujući labirint, sa sustavom prolaza koji se stalno mijenja i jedinim sigurnim mjestom točno u sredini, zvanim "Glade".

2. Divergentno

Divergent je film iz 2014. redatelja Neila Bergera temeljen na romanima američke spisateljice Veronice Roth, uz financijsku potporu Lionsgate studija, u kojem glumi Shailene Woodley.

3. Enderova igra

Ender's Game je film iz 2013. u režiji Gavina Hooda, u izdanju Summit Entertainmenta s Asom Butterfieldom u glavnoj ulozi.

Recenzija filma:

Prije nekoliko mjeseci odlučili smo s obitelji održati tradicionalnu filmsku večer, a na prijedlog mog djeteta za film je izabrana "Enderova igra". Priča je ispala zaista zanimljiva, puna avanture s mnogo neočekivanih obrata i prikladnija za gledanje s djecom od, primjerice, Igara gladi.

4. Battle Royale

Battle Royale japanski je znanstvenofantastični avanturistički film redatelja Kinjija Fukasakija. Glavne uloge tumače Tatsuya Fujiwara, Aki Maeda i Taro Yamamoto. Film je prvi put prikazan na Međunarodnom filmskom festivalu u Tokiju 2000. godine.

Recenzija filma:

Od izlaska Igre gladi, filmovi ovog tipa bili su traženi među publikom. Mnogi sjajni filmovi snimljeni su s ovim konceptom "ubiti ili biti ubijen" i "najsposobniji preživjeti", ali nažalost, Battle Royale u režiji Kinjija Fukasakija nije jedan od njih. Dojam mi je pokvarila nekvalitetna izvedba glumaca, što mi, pak, nije omogućilo da se istinski uronim u atmosferu filma.

5. X-Men: Prva klasa

X-Men: First Class pozadina je svjetski poznatog tima mutanata koji se prvi put pojavio u Marvelovim stripovima u drugoj polovici 20. stoljeća. James McAvoy i Michael Fassbender glumili su mlade Charles Xavier i Eric Lehnscher. Film je režirao Matthew Vaughn.

Recenzija filma:

Stalno nemam sreće s kupnjom filmova koji su dio trilogije ili sage. Stvar je u tome da kupim film čim izađe. No, veliki studiji, naravno, ne znaju za to, a čim izađe cijela trilogija, odlučuju pustiti u prodaju kompletno kolekcionarsko izdanje, koje uključuje sve filmove koji su objavljeni... Haha! Ali općenito se ne obazirem baš na to, jer stvarno dobre filmove vrijedi dvaput platiti. I X-Men: First Class nije iznimka. Bio sam, naravno, zbunjen kada sam čuo da se razmišlja o "restartu", ali suprotno strahovima, film se pokazao jako zanimljivim. A tome je uvelike zaslužan novi, u usporedbi s prvom trilogijom, pristup pisanju scenarija i sudjelovanje mladih talentiranih glumaca.

6. Gattaca

Gattaca je futuristički triler s notom filma noir, sličan Blade Runneru. Ova priča smještena je u distopijski svijet u kojem su ljudi podijeljeni u dvije skupine: one koji imaju genetska poboljšanja i one koji nemaju.

7. Planet majmuna: Revolucija

Planet majmuna: Revolucija je znanstveno-fantastični film iz 2014. redatelja Matta Reevesa. Glavne uloge: Gary Oldman, Keri Russell i Andy Serkis.

Recenzija filma:

Iako Planet majmuna: Revolucija možda nije baš sličan Igrama gladi, ipak je odličan avanturistički film za obitelji za gledanje, bez pretjerane količine scena seksa i nasilja.

8. Međuzvjezdano

Režirao ga je epski znanstvenofantastični film Christophera Nolana, a priča priču o bivšem pilotu po imenu Cooper koji ostavlja svoju obitelj na umirućoj Zemlji i putuje u svemir u nadi da će pronaći planet prikladan za život.

Recenzija filma:

Samo izvrstan film! Jedan od rijetkih modernih 4K filmova koji se zapravo snima TOČNO u 4K rezoluciji, uključujući efekte i postprodukciju. Prvo, ako niste spremni zamišljeno gledati, pokušavajući se udubiti u detalje, možda nećete ni početi gledati. Film vas doista tjera na razmišljanje o stvarima kao što su obiteljske vrijednosti, predanost, samožrtvovanje i beskonačnost prostora i vremena. Ja, u principu, razumijem dovoljno znanosti i nisam lišen uma, ali tek trećim gledanjem uspio sam uistinu u potpunosti razumjeti cijelu priču. U četvrtom činu filma počinju se odvijati događaji koje je teško razumjeti prvi put. Ali zapravo, sve što se događa je razumljivo, a glavna stvar ovdje je samo pažljivo promatrati. Crne i prostorne rupe, učinci gravitacije i različiti protok vremena, za putnike i one koji su ostali na Zemlji. Za mene, kao oca, ideja da glavni lik ostavlja svoju djecu na umirućem planetu i kreće u potragu s, doduše malom, ali nadom u spas njihove budućnosti zaista je nevjerojatna. Film se proteže gotovo tri sata i tjera gledatelja na duboko razmišljanje kako bi razumio sve njegove aspekte. I razumijem da ovo nije za svakoga.

Preporučujemo gledanje:

9 najboljih filmova poput Igre gladi iz LikeFilma. U videu ćete naučiti o drugim filmovima sličnim Igrama gladi s opisima i popisom glumaca.