Članci

10 najatraktivnijih mjesta u Las Vegasu

Tražite li najviše zanimljiva i lijepa mjesta u Las Vegasu? U Las Vegasu ima toliko mjesta za fotografije.Evo 10 vrijednih mjesta za Instagram fotografijuto se može učiniti tijekom 3-dnevnog vikenda.

U travnju 2021., Las Vegas Convention and Visitors Authority pozvala nas je da posjetimo Las Vegas na 3 dana. Posljednji put kad sam 2016. letjela u Las Vegas ravno u Nacionalni park Zion. Svratili smo u Neon Museum na putu iz Las Vegasa.

Ovaj put sam bio uzbuđen zbog istraživanja Las Vegasa. Bio sam tako zahvalan što je Visit Las Vegas sastavio trodnevni itinerar za nas. Uključili smo na Instagram lokacije u Las Vegasu koje su bile na i izvan Las Vegasa. Također smo odsjeli u Virgin Hotels Las Vegas koji je otvoren tek u ožujku 2021. Svidjelo mi se što je hotel udaljen samo jednu milju od trake. To je olakšalo ulazak i izlazak za Lyftove i taksije na traci. Uskoro ćete na blogu vidjeti punu recenziju hotela!

Ovo je 10 najpoželjnijih Instagram mjesta u Las Vegasu

1. DOBRODOŠLI U FABULAN LAS VEGAS.

Adresa: 5200 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89119.

Ako tražite klasičnu fotografiju iz Las Vegasa, toplo preporučam da se fotografirate ispred kultnog neonskog natpisa iz 1950-ih. Ova turistička atrakcija je otvorena 24 sata dnevno. Ako želite slikati bez gužve ili reda iza sebe, preporučam odlazak radnim danom ujutro. Maddie i ja smo otišli u ponedjeljak ujutro u 9 ujutro. Imali smo sreće i fotografirali smo se između turističkih autobusa.

2. KAFA “LOLA”

Adresa: 4280 S Hualapai Way #109, Las Vegas, NV 89147.

Ako tražite slatki kafić na ulici, Café Lola udaljen je oko 20 minuta hoda od natpisa "Dobro došli u Fabulous Las Vegas". Food Network je ovaj kafić proglasio kafićem s najviše Instagrama u Nevadi. Maddie je zapravo otkrila ovo mjesto na TikToku!

Naći ćete cvjetne zidove, prekrasnu cvjetnu govornicu, kao i ukusnu hranu i jedinstvena pića. Maddie i ja svratili smo ovdje na ručak nakon Magic Seven Mountains. Iznenadili smo se kolika je gužva u kafiću do podneva!

3. MUZEJ NEONA

Adresa: 770 Las Vegas Blvd N, Las Vegas, NV 89101.

Ako želite posjetiti Neon Museum, morate unaprijed rezervirati svoje ulaznice online. Broj ulaznica je ograničen zbog socijalne distance. Muzej neona nalazi se samo 1 milju od centra Las Vegasa/Fremont Street. Preporučam da posjetite Neon Museum na dan kada planirate istražiti Fremont Street.

Na Glavnom groblju ima više od 200 neobnovljenih natpisa. Naći ćete znakove osvijetljene prizemnom rasvjetom tijekom zalaska sunca. Treba imati na umu da u Muzeju neona NIJE dopuštena uporaba profesionalnih kamera. Snimili smo iPhone fotografije i provjerili naše kamere i torbe nakon što smo prošli sigurnosnu liniju. Maske su obavezne i ne zaboravite da se pridržavate socijalne distance tijekom posjeta.

Boneyard je dostupan za osobna i komercijalna snimanja fotografija i videa.

4. KONZERVATORIJA I BOTANIČKI VRT BELLAGIO

Adresa: 3600 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109.

Jeste li znali da se unutar Bellagia nalazi botanički vrt od 14.000 četvornih stopa? Svake sezone tim hortikulturista i inženjera transformira Botanički vrt prekrasnim cvjetnim prikazima i bojama. Konzervatorij Bellagio i Botanički vrt posjetili smo tijekom Proljetnog festivala, koji od 13.3.th – 22. svibnja –th .

Vrt se mijenja svake sezone. Ljetna bašta od 29. svibnjath – 28. kolovoza –th . Berba 4. rujnath – 13. studenoga –th . I praznik 20. studenogath -1. siječnja-th , 2022.

5. POGLED NA EIFFELOV TORANJ IZ HOTELA I CASINA BELLAGIO.

Adresa: 3600 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109.

Jedan od pogleda koji nas je iznenadio bio je pogled na Eiffelov toranj u Parizu, Las Vegas na putu do hotela i kasina Bellagio. Nisam shvaćao da je šetnja do Bellagija bila malo uzbrdo. Pogled na Eiffelov toranj preko vode Bellagio bio je prilično cool. Ako idete vidjeti Bellagio konzervatorij i botanički vrt, možete se zaustaviti i slikati pogled iza sebe.

6. SEDAM ČAROBNIH PLANINA

Adresa: S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89054.

Ako tražite jedinstvenu, šarenu umjetničku instalaciju u pustinji, trebali biste pogledati The Magical Seven Mountains. Ovu izložbu producirali su Muzej umjetnosti Nevada i Zaklada Art Production Foundation. Sedam magičnih planina otvoren je u svibnju 2016., a trebao bi se zatvoriti krajem 2021. godine.

Ne morate rezervirati, ali preporučam unajmiti automobil da biste došli do ovog mjesta. Bilo je oko 20 minuta vožnje od Virgin Hotels Las Vegas i bilo bi nemoguće nazvati Uber ili Lyft iz Seven Magic Mountains. Ne zaboravite nositi masku i nastavite sa socijalnom distancom.

7. CAFE BABY BIRDS

Adresa: 2910 Lake East Dr, Las Vegas, NV 89117.

Baby Birds Cafe bio je jedno od mojih omiljenih postaja tijekom našeg vikenda u Las Vegasu. Prvobitno smo namjeravali posjetiti Malasadas Jo, ali nismo znali da su zatvoreni ponedjeljkom. Maddie je tražila "slatke kafiće u Las Vegasu", a Baby Birds Cafe bio je na vrhu liste. Srećom, bilo je samo 10 minuta od Malasadas Joea.

Ako tražite još jedan kafić vrijedan Instagrama u Las Vegasu, toplo preporučujem odlazak u Baby Birds Café. Ovaj restoran za brunch u Las Vegasu otvoren je svaki dan od 9 do 15 sati. Uzeli smo samo piće, ali fotografije hrane na Googleu i Yelpu izgledaju nevjerojatno. Toplo preporučam naručiti jedan od njihovih prepoznatljivih čajeva.

8. NACIONALNI REZERVAT "CRVENE STIJENE KANJON"

Adresa: 1000 Scenic Loop Dr, Las Vegas, NV 89161.

Turistička zajednica Las Vegasa dogovorila je da Maddie i ja krenemo u obilazak ružičastim džipom kroz kanjon Red Rock. Otišli smo na 3-satni obilazak kanjona Red Rock i mogli smo uživati ​​u pogledu na park od 13 milja. Volio sam stati na brdima Calico i vidjeti zid petroglifa – ovo je prvi put da sam vidio petroglife!

Ako želite posjetiti kanjon Red Rock, možete kupiti dnevnu kartu za 15 dolara po automobilu. Preporučam da posjetite stranicu Red Rock Canyon karte prije nego krenete na put.

9. KOZMOPOLITA

Adresa: 3708 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109.

Uz fontane Bellagio i Eiffelov toranj u hotelu Paris, luster u Cosmopolitanu jedno je od najprepoznatljivijih mjesta u Las Vegasu. Luster je jedna od sala salona Cosmopolitan.

Nismo završili na piću kod Chandeliera. Ali snimili smo fotografije nakon što smo jeli u China Pablo. Luster je bio točno ispred restorana.

10. STEP SOBA U VIRGIN HOTELIMA U LAS VEGASU.

Adresa: 4455 Paradise Rd, Las Vegas, NV 89169.

Nakon ručka u Casa Calavera, otišli smo u Shag Room na piće. Ovaj intimni prostor ima živu glazbu, cool salone i ugodnu atmosferu. Toliko se razlikovao od ostalih salona koje smo vidjeli u Las Vegasu da sam mislio da bi bilo zabavno dodati ga na popis.

Shag soba nije baš dobro osvijetljena - morali smo promijeniti postavke kamere kako bismo uhvatili ovaj prekrasan prostor. Toplo preporučam svratiti ovdje na piće do kasno u noć ako odlučite odsjesti u Virgin Hotelima u Las Vegasu.

Ima toliko drugih zanimljivih mjesta za Instagram u Las Vegasu! Kad bismo imali još dan-dva za istraživanje, svratili bismo u Venetian, Sadelle’s Café unutar Bellagia i druge slatke kafiće izvan ulice!